Sunday 3 February 2019

pertemuan dan perpisahan

tengok tajuk pun dah tertanya kan ?

ya, tiap pertemuan pasti ada perpisahan . 
samada kita sedia atau tidak, ianya pasti akan berlaku . 
siapa kita nak mengubah takdir

baru baru ni aku keluar dengan cousin jalan jalan .
aku berboraklah dengan dia
aku mengadu,

aku : nak tahu tak . aku kan tahun ni bit down laa

cousin : kenapa ? 

aku : know what, tahun ni semua yang aku sayang yang rapat dengan aku semua akan tinggalkan aku . semua akan dengan life masing masing nanti 

cousin : jap tak faham . maksud kau ? kenapa kau down ? 

aku : yelaa maksud aku bit down laa . masuk tahun ni aku start macam down . aku rasa macam aku akan hilang semua . aku lost . orang orang yang aku sayang semua akan kahwin tahun ni weiii . sorang demi sorang akan kahwin . semua . tinggal aku . aku sorang lepas ni . semua dah ada life sendiri dengan husband masing masing . tinggallah aku lepas ni . aku lost . everything .

cousin : . . .


cousin aku pun speechless . 

ya, aku sangat sedih . bila teringat dan aku terfikir fikir, aku rasa macam tak bersedia lagi . aku tak sedia nak hilang semua orang yang aku sayang . lepas ni mesti dah kurang bersama . dah tak macam sebelum ni lagi . masing masing dah ada life sendiri, keluarga sendiri .

aku tak tahu nak describe macam mana lagi perasaan aku betapa sedihnya betapa down nya aku betapa takutnya aku nak hadap momen momen yang aku bakal lost semua



No comments:

Post a Comment